Află cum îți poți dezvolta afacerea de catering odată cu revenirea organizărilor de evenimente

31 oct. 2022

După 2 ani extrem de dificili, organizatorii de evenimente au început să fi din nou vizibili.

Organizatorii de evenimente au revenit. Au revenit. Dar au revenit cu noi provocări, facilități și așteptări. Lumea lor s-a schimbat. Dorești să le fii din nou alături și să-ți dezvolți afacerea de catering? Atunci trebuie să te schimbi odată cu ea.

Dacă în toată această perioadă au fost ținuți pe loc de restricții legislative, acum se confruntă cu o inflație imposibil de anticipat. Vă mai aduceți aminte de perioada în care ne rezervam un local pentru un anumit eveniment și cu minim un an înainte? Chiar și pentru o petrecere de familie era nevoie de o rezervare cu câteva luni mai devreme. Stabileam meniul, făceau totalul, achitam avansul și așteptam liniștiți lăutarii. Acum nici măcar curentul consumat luna trecută nu știm cât ne va costa.

În mod normal, după o perioadă foarte lungă de socializare limitată, am avea toate motivele să credem că organizatorii de evenimente au agendele pline. Le au pline doar cei care au reușit să-și completeze ofertele cu noi facilități. Cu o pregătire adecvată și puțină creativitate, organizatorii de evenimente de succes își pot menține bugetele sub control în ciuda inflației. Ei știu cât de important este să combine economisirea în orice domeniu posibil și să investească în noi facilități. Experiența în acest domeniu le permite să analizeze cu atenție informațiile despre intențiile și modelele clienților, cu rezultate remarcabile.

De exemplu, meniul a suferit schimbări esențiale. Invitații sunt mai precauți. Au curajul să încerce produse noi, dar preferă să consume mai puțin și renunță imediat dacă simt că ceva nu este în regulă. Comparativ cu perioada de dinainte de pandemie, acum sunt alte așteptări din partea meniului.

Vrei să-ți dezvolți afacerea de catering? Renunță la ofertele tradiționale și căută noi modalități de a oferi pachete reciproc avantajoase, greu de refuzat.

Discută cu calm cu fiecare potențial client, gândește-te la idei noi și reevaluează pachetele existente pentru a le satisface mai bine nevoile și dorințele. Cel mai bine este să le oferi o varietate mai largă de prețuri, să-i întrebi de ce bugete dispun și să încerci să le oferi maximul în limita a ceea ce au. Apoi, alege modele de ambalaje care se potrivesc cel mai bine ofertei tale.

Prin ofertele tradiționale înțelegem meniul standard cu rețete și posibilitățile de ambalare. Îți reamintim faptul că în această perioadă este esențial să identificăm fiecare posibilitate de a economisi. Știi că ambalajul este unul din instrumentele esențiale de economisire în catering? Dacă întrebi un organizator care este principalul inamic în timpul unui eveniment îți va răspunde instant – timpul. Acest lucru îl determină să aprecieze de fiecare dată un meniu ambalat corespunzător așteptărilor lor.

eco prod
ECO PROD

În calitate de producător și distribuitor ambalaje biodegradabile și caserole PP, noi suntem pregătiți cu un stoc consistent de ambalaje 100% permise și avizate, prietenoase cu mediul și mai ales cu bugetul d-voastră.

Website: www.ecoprod.ro

Arhivă editor: