Programul incepe la ora 8:00 si se desfasoara de luni pana vineri.
Se acorda perioada legala de concediu de odihna, conform planificarii stabilite.
Salariul este compus din: componenta de baza + tichete de masa + sporuri de performanta
Persoanele interesate pot depune CV-ul la adresa office@ecoprod.ro
Candidatul ideal pentru postul de operator magazin online are:
– Cunostinte in domeniul vanzarilor online
– Cunostinte operare PC, Internet, retele socializare
– Capacitate de planificare si organizare
– Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii
Descrierea jobului operator magazin online:
– Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online
– Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor/AWB-urilor
– Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online
– Comunicarea cu clientii
– Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata
– Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei
– Promovarea produselor din oferta
– Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale
– Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar nelamuriri din partea clientilor
– Urcarea produselor pe site, pe platforme de tip marketplace si pe alte sisteme informatice
– Verificarea si actualizarea informatiilor postate pe site si pe celelalte platforme si sisteme
– Rezolvarea altor sarcini primite pentru buna desfasurare a activitatii firmei
– Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare.
– Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor.
– Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale.
– Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clientii.
– Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
– Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
– Respecta limitele de vanzari ale zonei alocate.
– Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare al firmei.
– Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
– Respecta si aplica actele normative in vigoare.
Candidatul ideal pentru postul de agent vanzari are:
– Experienta in domeniul vanzarilor catre clienti din HO.RE.CA. si industria alimentara
– Cunostinte operare PC, Internet, retele socializare
– Capacitate de planificare si organizare
– Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii
– Permis de conducere si experienta fara incidente
Descrierea jobului agent vanzari:
– Realizarea planului de vanzari prin vanzarea directa de produse / servicii in zona alocata.
– Cresterea cotei de piata a produselor / serviciilor.
– Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
– Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.
– Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
– Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
– Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi pentru clientii fideli.
– Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
– Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul zonei sale.
– Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute.
– Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor.
– Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale.
– Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clientii.
– Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
– Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
– Respecta limitele de vanzari ale zonei alocate.
– Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare al firmei.
– Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
– Respecta si aplica actele normative in vigoare.
Informatii suplimentare despre produsele firmei se pot vizualiza pe www.ecoprod.ro