Trecerea de la cartea de vizită printată la SEO îți oferă oportunități semnificative
Trecerea de la cărțile de vizită printate la SEO îți oferă oportunități esențiale în era digitală. Te adresezi unui public mai larg și ai la dispoziție unelte performante cu ajutorul cărora îți poți gestiona eficient resursele de marketing.
Toate strategiile de marketing încep cu identificarea comunității ținte. Cine dorești să-ți comande serviciile sau produsele? Vârstă? Sex? Nivel de pregătire? Pasiuni? Cunoștine sau necunoscuți? Să locuiască în apropiere sau adresa are importanță minoră? Abia după ce a fost stabilit profilul comunității se poate începe selectarea mijloacelor de promovare și alocarea resurselor disponibile.
Este important de menționat faptul că nivelul de necesitate, plăcere și naivitate specific unui profil de cumpărător depinde de la caz la caz. Așa se explică faptul că unele activități economice se pot dezvolta doar cu ajutorul unor cărți de vizită, în timp ce altele depind în totalitate de pozițiile seo deținute. De exemplu, o patiserie aflată la răscruce de drumuri poate avea toate locurile ocupate de către localnici fără o identitate online. Să presupunem că răscrucea respectivă de drumuri a fost conectată la o rețea de drumuri mai largă și încep să treacă prin zonă un număr mai mare de trecători. Cum îi convingi să se oprească? Cum le transmiți că la tine pot găsi cele mai apetisante produse tradiționale specifice zonei? Unul dintre răspunsuri este SEO.
Scăderea nivelului de comunicare, inclusiv între membrii aceleiași familii, a condus la micșorarea numărului de întrebări pentru recomandări. Tendința de a suna o rudă sau un prieten atunci când avem nevoie de un produs sau un prestator de servicii este într-o evidentă scădere. Preferăm să căutăm singuri în motoarele de căutare. Curios este faptul că apreciem review-urile online postate de către persoanele pe care le cunoaștem, chiar dacă ne-a lipsit curajul de a le suna.
Scopul acestui articol nu este de a detalia ce este SEO sau cât de importantă este identitatea online a unei societăți într-o eră digitală. De această dată, am dorit doar să aducem în discuție existența unui potențial client prezent în mediul online. Un client care merită să fie prezent în planul tău de afaceri.
Dacă doriți să construiți ceva măreț, cultivați-vă capacitatea de a comunica.
Website: www.smartcupsagency.ro
Arhivă editor: SMART CUPS AGENCY