Website-ul tău este pregătit să răspundă celor care folosesc în prezent motoarele online de căutare?
Spre deosebire de publicitatea online clasică, SEO are nevoie de răspunsuri la întrebările celor care folosesc în prezent motoarele online de căutare.
De când publicitatea online a intrat într-o nouă etapă, cu toate avantajele și dezavantajele acestor actualizări, unii administratori de proiecte online au scos de la sertar mapa cu SEO. O bună parte dintre ei au crescut sub influența dorinței de a fi pe prima poziție sponsorizată, poziție care poate fi obținută cu sprijinul unui pasionat ads indiferent de calitatea conținutului paginii promovate. În schimb, poziția SEO se datorează în primul și primul rând calității conținutului paginii respective. De aici încep discuțiile. Doresc seo. După ce expresii? Scot lista cu expresiile folosite pentru configurarea campaniilor ads. Aveți adrese url asociate acestor expresii? Hm.
Vă propun următoarea situație. O agenție de publicitate primește de la un partener 10.000 de flyere cu invitații la un meci de volei. Ea face două echipe și le dă la fiecare câte 5.000 de bc. Prima echipă face o listă cu toate competițiile sportive organizate în următoarea săptămână și se duce la ieșire. Simplu și rapid. A doua echipă face o listă cu toate competițiile de volei din următoarea săptămână și se duce la ieșire. Locații mai puține. Fiecare suporter este important. Mai complicat și mai de durată. Care echipă credeți că va atrage mai mulți suporteri la meciul de volei promovat?
Tu știi ce caută în prezent potențialul tău client?
Am insistat pe „în prezent” pentru că cumpărătorii online își îmbunătățesc comportamentul într-un ritm extrem de alert. Pe zi ce trece devin mai educați, mai informați și mai prudenți. În ciuda părerii generale potrivit căreia asistăm la o involuție, cumpărătorii online (mă refer la cei care comandă online și acceptă comandă) au evoluat. Persoanele care comandă simultan același produs din mai multe locuri și îl acceptă doar pe cel care ajunge primul nu fac obiectul acestei discuții.
Principalul item cuantificabil care confirmă această îmbunătățire a comportamentului este numărul de cuvinte din expresia tastată în motorul de căutare. Dacă în urmă cu doar câțiva ani, când concurența online era mai mică, expresiile aveau 2 – 4 cuvinte, acum predomină expresiile din 6 – 10 cuvinte. Această creștere a numărului de cuvinte din expresiile de căutare se observă în rapoartele generate cu ajutorul unor module google gratuite.
Repet: potențialul client. Mă refer la acea persoană pe care fiecare administrator de magazin online și-o dorește în lista de clienți fideli.
Website-ul tău conține pagini web optimizate SEO pentru expresiile de top?
Să presupunem că ai în față o listă cu expresiile seo de top specifice domeniului tău de activitate. Le-ai păstrat pe cele generale din 2 – 4 cuvinte și le-ai adăugat pe cele din 6 – 10 cuvinte. Website-ul tău este pregătit să răspundă la aceste întrebări? Potențialul tău client întreabă. Website-ul tău îi poate răspunde la întrebare?
Contrar unor autointitulați experți SEO, acest serviciu de promovare online pornește de la un răspuns. Un răspuns clar. Un răspuns detaliat. Un răspuns susținut de surse de încredere. Poate să fie de 300 de cuvinte sau de 3.000 de cuvinte. Lungimea textului a devenit parametru secundar. În prezent este importantă calitatea informației prezentate. Important este ca oaspetele să lectureze textul integral. Important este să folosești ocaua bună. Important este să transmiți respect și încredere.
Dacă doriți să construiți ceva măreț, cultivați-vă capacitatea de a comunica.
Website: www.smartcupsagency.ro
Arhivă editor: SMART CUPS AGENCY