Comandă de Black Friday ambalaje Horeca personalizate direct de la Evamar
Analizează-ți rapoartele de consum ambalaje Horeca personalizate din ultimul an și pregătește-ți o comandă consistentă de Black Friday direct de la Evamar.
HoReca din România a înțeles cât de important este să se alinieze trendurilor globale și să pună din ce în ce mai mult accent pe relația cu clienții. Lipsa de încredere acumulată în timp a ajuns la un nivel ridicat. Va fi recuperată foarte greu. Conform specialiștilor în domeniu, principala temere a lor nu este componenta financiară ci faptul că, pe termen lung, această lipsă de încredere va modifica integral comportamentul de cumpărare al clienților.
A fost sesizată o toleranță din ce în ce mai scăzută a clienților vizavi de calitatea serviciilor primite, acesta fiind unul din motivele care au condus la restrângerea listei cu greșeli acceptate tacit de către unii administratori din HoreCa. Eforturile consistente depuse de către principalele platforme online pentru a elimina review-urile false au condus la o creștere a credibilității acestora. Această creștere este amplificată de discuțiile găzduite pe grupuri social media de turism (moderate de turiști, nu de agenții de turism) unde se dezvoltă constant spiritul de solidaritate și de semnalizare rapidă a celor care nu-și respectă promisiunile.
Un alt factor extrem de abil care pot influența decisiv investițiile antreprenorilor din HoReCa il constituie oferta de aplicații și soft-uri operaționalizate. Tinerii antreprenori, lipsiți de o experiență pe termen lung și cu o capacitate scăzută de adaptare, s-au lăsat ademeniți mult prea ușor de aceste oferte. Nimeni nu contestă avantajele imediate. Comenzile sunt mai ușor de plasat, de preluat, de confirmat, de achitat și de onorat. Costurile, deloc neglijabile, pentru aceste servicii sunt înlocuite cu c-valoarea unui abonament sau cu un anumit comision pentru fiecare vânzare. La această listă cu avantaje se mai adaugă stabilitatea. Sunt eliminate efectele negative ale instabilității de pe piața de muncă. Sunt doar avantaje. Dacă este să ne raportăm pe termen scurt. Dar dacă ne raportăm pe termen mediu și lung începem să identificăm și dezavantajele. Aici se vede nivelul mediului de business unde s-au format diverși antreprenori. Chiar dacă discutăm despre avantaje financiare, repet – esențiale în această perioadă de inflație, aceste aplicații restrâng spațiul în care antreprenorii din HoReCa se pot dezvolta. Pentru a-și putea atinge potențialul maxim ei au nevoie de spații largi în care să poată testa diverse scheme. Al doilea punct sensibil este transferul subtil de încredere dintre prestator și intermediar. Clientul încetează treptat să mai urmăească recomandările gazdei și se lasă influențat decisiv de recomandările aplicației care îi intermediază oferta. În acest timp, succesul intermediarului se bazează tocmai pe capaciitatea de a filtra ofertele. Pe modul în care își filtrează partenerii și ofertele acestora, mod care nu este transparent ăn totalitate de fiecare dată.
Ce putem face? Avem o singură opțiune. Să ne adaptăm. A sosit vremea să acceptăm faptul că cei care susțineau că ulciorul nu merge de multe ori la apă aveau dreptate. Clienții s-au maturizat și nu mai pot fi păcăliți cu atâta ușurință. Apropo de clienți, la scurt timp după pandemie HoReca locală a fost luată cu asalt de către turiști români obișnuiți cu concedii în alte țări. Lor li s-au alăturat și bugetarii de top care au decis să-și folosească voucherele de vacanță. Această categorie de turiști au ales România, dar au avut pretenția la un nivel minim de respect. Un nivel mai mic decât cel cu care erau obișnuiți. Mai mic, dar nu inexistent. Din păcate, au fost puține experiențe pozitive.
Antreprenorii profesioniști urmăresc trenduri. Urmăresc cum o idee prinde rădăcini, cum crește, cum atinge palierul maxim de dezvoltare, cum începe să scadă și cum dispare. Această abordare este valabilă și în Horeca. Aplicațiile intermedierea comenzilor sunt doar un trend. Un trend cu anumite avantaje financiare temporare. Este unul dintre trendurile pe care ei le fructifică în prezent. Cum este, în anumite stațiuni turistice, și cel cu fosele septice.
Încrederea clienților și ambalaje Horeca personalizate
Dacă ai fost atent, ai reținut faptul că principala temere a antreprenorilor din HoReCa nu este componenta financiară ci faptul că, pe termen lung, această lipsă de încredere va modifica integral comportamentul de cumpărare al clienților. Succesul va fi de partea celor care v-or reuși să identifice cel mai repede în ce direcții se va schimba acest comportament și care vor dispune de resursele necesare pentru a se adapta. În momentul în care discuțiile despre noiii indicatori vor fi publice, primul pluton de business va avea deja un avans considerabil în față.
În opinia mea, în această perioadă ar trebuie să concentrăm pe investiții în credibilitate și fidelizare. Cu ajutorul ambalajelor HoReCa personalizate poți să-ți preiei „încrederea” chiar dacă comanda a fost primită prin intermediul unei aplicații de preluare comenzi de mâncare. Clienții îți vor mulțumi ție pentru masa copioasă, nu curierului. Elementele de identificare grafică de pe ambalaj îi vor ajuta să te rețină. Data viitoare când vor comanda nu vor mai alege în funcție de recomandările aplicației respective, ci vor filtra după furnizor. Vor căuta numele tău și vor alege din produsele tale.
Comandă de Black Friday ambalaje Horeca personalizate direct de la Evamar
Așadar, dacă administrezi o afacere HoReCa poți face pasul de la ambalajele clasice la cele personalizate. Alege modelele de ambalaje dorite și trimite-le elementele tale de identitate. Logo. Slogn. Forme de contact. Sfatul meu este să te rezumi doar la structul necesar. Nu încărca spațiul disponibil cu informații inutile.
O sugestie de final. Configurează pe website o pagină cu promoții și adaugă pe ambalaj un cod QR cu link către ea. Fără alte detalii. Spune doar – PROMOȚIE. Cu cât vei schimba mai des promoțiile aflate la promoții și cu cât prețul acestora va fi mai atractiv, cu atât succesul acestei pagini va fi mai mare.
Această sugestie este un advertorial.
Pentru detalii suplimentare și comenzi vă rugăm să accesați website-ul menționat în articol.
Arhivă editor: SUGESTII