Un magazin online pornește de la lista cu categoriile de produse și sistemul de atribute
Un magazin online pornește de la lista cu categoriile / subcategoriile de produse și sistemul de atribute
Un magazin, indiferent că este offline sau online, dispune de un sistem de organizare a produselor. Acest mod de organizare este specific fiecărui magazin. Fiecare este liber să-și organizeze produsele cum crede de cuviință. Cei care cred că organizarea produselor este o activitate nesemnificativă se înșeală amarnic. Este o activitate extrem de complexă. Este o activitate care necesită o atenție sporită asupra unor detalii care influențează semnificativ succesul sau insuccesul unui magazin.
Spre deosebire de un magazin offline care are toate produsele la vedere, așezate pe raft în zone cu grade diferite de vizibilitate, un magazin online poate dispune și de un set mai discret de organizare optimizat seo după anumite expresii. Conform studiilor, rapoartelor și recomandărilor seo recente cumpărătorul online și-a îmbunătățit criteriile după care caută un anumit produs. Identificarea acestor expresii și implementarea lor este un serviciu suplimentar, un serviciu de care o bună parte dintre cei care administrează un magazin online nici nu au habar. De cele mai multe ori, ei copie structura unui website concurent, fără să se gândească la faptul că poate exista și altceva care susține cu adevărat proiectul respectiv. Vrem și noi ca aici. Dacă ei au făcut așa și au succes, facem și noi ca ei. Această atitudine este o atitudine nocivă. Succesul online al concurenților nu se datorează doar structurii la vedere a website-ului.
Acest serviciu premium – de identificare a expresiilor care pot aduce trafic trafic natural și un ROI care să vă confirme că sunteți pe drumul cel bun – este un serviciu care necesită experiență de lungă durată în acest domeniu și timp. Foarte mult timp. Foarte foarte mult tip. Nu există o bază de date în care să filtrezi în funcție de ce îți dorești și răspunsul să fie generat automat la un click distanță. Este un serviciu extrem de complex și cu rezultate incerte. Nimeni nu poate garanta reușita unei expresii. La acest nivel se discută în termeni de probabilitate și de durată.
Cine întocmește lista cu categoriile de produse și sistemul cu atribute?
Există un singur răspuns. Persoana care știe să o facă. Poate să fie persoana care va administra magazinul online. Poate fi un freelancer. Poate fi o agenție care oferă acest serviciu. Important este ca aceste liste să fie întocmite și adăugate la contractul de realizare al magazinului online.
Dacă doriți să construiți ceva măreț, cultivați-vă capacitatea de a comunica.
Website: www.smartcupsagency.ro
Arhivă editor: SMART CUPS AGENCY