Un magazin online are nevoie de promovare și de comunicare

Un magazin online, pentru a putea genera rezultatele așteptate, are nevoie de promovare și de comunicare.

comunicare online

O bună parte din agențiile de webdesign își îndeamnă clienții să apeleze la servicii de promovare online pentru a crește numărul de comenzi. Avantajele promovării online sunt de necontestat, dar mai există o modalitate cel puțin la fel de eficientă de a atrage noi clienți – comunicarea online. Spre deosebire de serviciile de promovare, comunicarea are un mare avantaj suplimentar: contribuie semnificativ la promovarea brandului și la creșterea nivelului de fidelitate.

Din fericire, tehnologia actuală ne oferă o gamă extrem de largă de mijloace de comunicare online. Unele gratuite și mai simple (ex. mesageria găzduită de rețelele de socializare), altele cu plată și mai complexe (ex. boți / bots). Chiar dacă se discută de câțiva ani despre costul unei comenzi din partea unui client vechi vs costul unei noi comenzi din partea unui client fidel, comunicarea online este în prezent neglijată.

Din nefericire, tendința actuală a unor magazine offline de a fi prezente și în mediul online nu este susținută și de o schimbare a mentalităților. În online nu există vad care să garanteze un număr minim de clienți. În online, un concurent aflat la sute de km distanță poate deveni concurent direct în câteva secunde. În online se pot lega prietenii de lungă durată pornind de la un simplu mulțumesc.

Cât timp alocați pentru comunicarea online?

În situația în care administrați un magazin online, sfatul nostru este să alocați zilnic timp pentru comunicarea online.

Puteți începe prin a muta discuțiile despre stadiul unor comenzi pe mesageria facebook. Cu cât veți discuta mai des cu clienții dvs, cu atât mesajele dvs vor apărea mai des în feed-ul acestora. Postați o ofertă / un detaliu de utilizare / discutați pe mesageria internă a rețelei de socializare. Istoricul discuțiilor online este și un mijloc rapid de identificare a clienților fideli.

Rețelele de socializare dispun de grupuri nișate pe diverse subiecte. Căutați grupurile cu publicul dvs țintă și înscrieți-vă. Participați la discuții. Fiți actvi. Câștigați-le încrederea. Nu ezitați să recomandați un produs propriu. Urmăriți care sunt principalele subiecte de discuții și postați răspunsuri detaliate pe blogul website-ului dvs. Ulterior, le puteți recomanda.

Un alt mod de comunicare eficient pornește de la alertele online. Se configurează o alertă pentru o anumită expresie și primiți, zilnic sau săptămânal, un email cu noile articole web care conțin expresia respectivă. O parte dintre acestea sunt pe platformă de blog, unde puteți posta un comentariu cu link către magazinul dvs online.

Blogul de firmă constituie un suport complex de comunicare. Cu ajutorul lui puteți muta o parte din discuțiile de pe rețelele de socializare, într-un cadru asupra căruia aveți control complet. Recomandăm ca articolele să fie redactate conform indicațiilor etice și seo, să fie însoțite de cel puțin o fotografie originală și de un clip video preluat de pe propriul canal de YouTube, să fie distribuite pe rețelele de socializare și, cel mai important, să fie recomandate potențialilor clienți care au nevoie de informațiile respective. Cum să …? Vă trimitem un link cu un articol unde găsiți informațiile solicitate …

În speranța că aceste informații vă sunt utile, vă urăm spor la vânzări.

smartcupsagency
SMART CUPS AGENCY

Dacă doriți să construiți ceva măreț, cultivați-vă capacitatea de a comunica.

Website: www.smartcupsagency.ro

Arhivă editor:
vrancea
vrancea
vrancea
vrancea
© Vrancea.com.ro