Conceptul New Lebada Resort a revoluționat turismul din Delta Dunării

– Mergem in Delta Dunarii, mergem in Delta Dunarii! Am facut deja rezervarea, se entuziasma partenerul meu de viata.

Delta Dunării

Ne iubim de 10 ani la fel de mult ca in prima zi, fiindca am adaugat sentimentului nobil: incredere, respect, spirit de echipa si acel „impreuna la bine si la rau”, indispensabil intr-o casnicie de durata si reusita.

In timp ce el se bucura ca un copil ca a rezervat o camera pentru noi si ca vom petrece impreuna 3 zile si 3 nopti de vis, eu imi repetam: „Impreuna la bine si la rau” ca sa ma consolez.

Stiu ca este frumoasa delta si am vazut fotografii din acel loc, filmulete de prezentare, dar este un loc in care sacrifici luxul de dragul peisajului si nu imi era deloc lejer sa fac asta.

De dragul lui acceptam, intram in rol, dar am plecat la drum cu inima indoita.

-Iti citesc gandurile, sa stii, ma ameninta el, in timp ce tacerea mea spunea mai mult decat toate cuvintele din lume. Te inseli sa crezi ca ne va lipsi ceva acolo, deoarece conceptul New Lebada Resort a revolutionat turismul din Delta Dunarii.

-Sunt convinsa ca ai facut alegerea cea buna si am incredintarea ca nu ne va lipsi pestele de la nicio masa, am spus accentuand cuvantul pestele.

Nu imi place pestele si el stie asta, fiindca i-am spus de la inceput sa nu aiba pretentie sa ii gatesc peste, fiindca nu suport nici mirosul!

El conducea vesel, fredonand melodii care rupsesera ringurile de dans in vremea cand eram liceeni. In timp ce el nu isi putea ascunde veselia, imi imaginam hotelul, o cladire neingrijita si cenusie, situata intr-o pustietate, intr-un loc care nu se putea sa fie decat urat. El se va duce la pescuit, eu voi ramane in camera fada, fara semnal la telefon si avand la dispozitie 2-3 canale de televiziune.

Restaurantul? O sala mica, avand mesele inghesuite, cu fete de masa unsuroase si farfuriile cu mancare plutind de grasime. Parca simteam mirosul de peste in tot restaurantul si in hotel si imi era ciuda ca voi mirosi la fel si la plecare, chiar daca in dimineata plecarii imi voi face dus.

Am fost atat de pierduta in ganduri, incat nu stiu cand am ajuns. Am lasat masina in parcare, la loc sigur si echipa de la hotel ne astepta cu barca, sa ne duca la locul de cazare. Am fost salutati respectuos si dupa ce s-au prezentat, oamenii ne-au luat bagajele, le-au asezat cu grija in barca, apoi ne-au poftit si pe noi sa urcam. Se inserase si luna iesea din nor, iar mie mi s-a parut ca traiesc intr-un basm.

„Poate ma duce intr-o casa micuta cat cutia de chibrit, in care trebuie sa ne miscam cocosati, sa nu ne iasa capetele prin tavan?”

Eram circumspecta, negativista, nerecunoscatoare. Drumul pana la hotel a fost frumos. Broastele cantau in cor, greierii le acompaniau de departe, luna arginta cu razele ei oglinda apelor potentand mistere nocturne.

Deodata, pe insula a aparut hotelul. Parea un castel intre ape, asa era de frumos. Acum eram gata sa sacrific luxul frumusetii naturale din jur.

Dupa ce am coborat din barca, am strabatut gradina plina de flori. Iarba era uda de roua si picioarele ni s-au udat putin, dar nu am regretat. Am stiut ca aici ma voi conecta in totalitate cu natura si ca voi regreta cand vom pleca.

La receptie am fost primiti regeste, iar receptionera ne-a oferit informatii despre:
-programul centrului spa
-programul de detoxifiere
-orarul salii de fitness
-conditiile in care putem folosi terenul sintetic de sport
-orarul tururilor cu elicopterul care se fac aici
-costul plimbarilor cu barca pe canalele Dunarii
-modul in care se organizeaza partidele de pescuit in locuri sigure.

Ascultam si nu imi venea sa cred ca pe aceasta insula ni se ofera servicii de cazare de lux. Aproape ca nu aveam timp sa fac tot ce imi doream cu adevarat, fiindca pe lista dorintelor erau: masaj facial, masaj cu pietre calde, scrub corporal, zbor cu elicopterul pe deasupra apelor si bratelor deltei, plimbare cu vaporul pe canale.

Imi doream sa ajung si in rezervatia de pasari si de cai salbatici, dar si sa vizitez padurea Letea. Acest concept de cazare era revolutionar pentru Delta Dunarii si merita sa revenim, daca ceea ce ni se promitea de la receptie era adevarat.

Ma indoiam ca Toma Necredinciosul si sufeream din cauza necredintei mele. Apoi am urcat in camera. Am deschis usa tremurand de emotie si am ramas muta de admiratie. Era prea frumos ce vedeam acolo. Patul urias ne astepta, pe fereastra se vedea luna mergand pe ape si barcile spargand oglinda de aur.

Ne era foame, dar nu ne induram sa abandonam punctul de observatie de la fereastra.

Foamea a invins, dar spectacolul continua de pe geamurile restaurantului.

Mirosea divin de parca cineva le facuse mancare ingerilor. Mesele straluceau de curatenie, mirosea a flori, nu a peste si era prea de tot frumos.

Am stat mai mult la masa, delectandu-ne cu un pahar de vin bun si ochii au fost fermecati de vraja noptii pe care o vedeam pe viu de la fereastra.

Nu a fost zi sa ne plictisim sau sa lenevim in pat, fiindca si in zilele ploioase se gasea ceva de facut.

In ultima seara aveam lacrimi in ochi la gandul ca vom parasi raiul, dar el mi-a promis ca vom reveni.

Conceptul Newlebadaresort este unic in tara si in lume si il iubesc!

publicitate vrancea
Advertoriale

Acesta articol este un advertorial.