Broderiile personalizate și dezvoltarea inteligenței emoționale la copii

Broderiile personalizate pot favoriza înțelegerea emoțiilor, abilitatea principală care stă la baza inteligenții emoționale.

dezvoltarea inteligenței emoționale la copii

Atunci când spunem despre un copil că are o inteligență emoțională, ne referim de fapt la capacitatea lui de a empatiza cu alți copii – de a identifica și denumi corect stările emoționale ale persoanelor din jurul său și de a răspunde la acestea verbal sau comportamental.

Specialiștii susțin că fiecare copil se naște cu un oarecare potențial pentru empatie. El simte emoțiile pozitive și stările negative ale părinților. Apoi ale copiilor cu care se joacă. După vârsta de 4 – 5 ani când se consideră că a atins pragul de maturitate necesar pentru a înțelege ce gândesc alte persoane din perspectiva lor personală, această abilitate începe să se dezvolte și mai mult.

Un rol extrem de important în dezvoltarea inteligenței emoționale la copii îl au proprii părinți. Ei sunt primele modele, fapt ignorat în prezent de către cei mai mulți părinți. Există tendința de a-i proteja de stările negative, de a-i feri de tristețe, și de a le favoriza un mediu cât mai plăcut posibil cu tendințe către unul utopic. Pentru a putea înțelege corect emoțiile copiii trebuie mai întâi să le cunoască. Mai mult de cât atât, ei trebuie ajutați să observe inclusiv intensitatea unei emoții. Este trist? Cât de trist este?

Acest exercițiu este valabil și pentru părinți. Cel mai popular exemplu în acest sens este reacția unui părinte când copilul dorește o jucărie nouă, asemănătoare cu multe altele pe care le are acasă. Cât de mult își dorește noua jucărie? Ce anume îl motivează să-și susțină această dorință prin toate mijloacele de care dispune? Sunt părinții capabili să evalueze corect intensitatea acestei dorințe sau sunt captivi impulsului propriilor emoții și unei gândiri financiare?

Broderiile personalizate și înțelegerea emoțiilor.

La baza piramidei inteligenței emoționale se află capacitatea de a identifica emoțiile și de a le evalua corect intensitatea. De evaluarea corectă a intensității depinde timpul de reacție, timp care poate fi mai lent sau mai rapid.

La următorul nivel se află gestionarea emoțiilor. Cum ne comportăm? Suntem capabili să ne comportăm așa cum ne dorim? Suntem capabili să facem față acestor emoții? Emoții proprii sau ale altor persoane.

Cu ajutorul unor broderii personalizate se poate creea un mediu adecvat dezvoltării inteligenței emoționale. Se pot confecționa diverse măști care să transmită gradual anumite stări. Mai puțin vesele. Mai vesele. Foarte vesele. Se pot personaliza diverse obiecte de vestimentație cu simboluri pentru anumite stări. De exemplu, putem avea o pelerină cu o lacrimă, una cu 2 lacrimi și una cu mai multe lacrimi. Alegerea pelerinei de către copil poate fi considerată o formă de autoevaluarea a stării de tristețe.

Manechine croitorie – MIGAMI

Vă oferim o gamă largă de manechine de croitorie la cele mai competitive prețuri, din stocul propriu.

Vedeți oferta noastră pe migami.ro

migami
MIGAMI Focsani

Cu o experiență de peste 20 ani în domeniul confecțiilor textile, societatea noastră este specializată în comerțul cu utilaje industriale și casnice, consumabile și accesorii specifice acestui domeniu.

Website: www.migami.ro

Arhivă editor:
vrancea
vrancea
vrancea
vrancea
© Vrancea.com.ro